Paul Guldemond gaat door als wethouder voor D66

Als het aan D66 ligt gaat Paul Guldemond voor de partij nog vier jaar door. De partij zegt dat Guldemond een ervaren bestuurder is en een echte Zwollenaar. De komende jaren wil hij doorbouwen aan een sociaal, duurzaam en innoverend Zwolle. Vanmiddag is de presentatie van het nieuwe college van B en...

Lees verder